Loading...

CUVINTELE CHEIE

____

Care sunt cuvintele cheie pe care le-ar putea cauta potentialii clienti pentru a ajunge pe websiteul tau?

Pentru a avea succes cu campania de optimizare SEO, ai nevoie de un plan bine pus la punct. Este necesar sa stabilesti dupa ce criterii vrei sa fii gasit in Google, daca sa te bazezi pe cuvinte cheie sau fraze cheie (long-tail keyword), iar continutul site-ului tau trebuie optimizat corespunzator.
URL
Taguri ALT
Taguri H
Continut unic

  • Stabilirea obiectivelor campaniei SEO
  • Analiza cuvintelor cheie pentru domeniul in care activeaza website-ul
  • Identificarea cuvintelor si frazelor cheie
  • Optimizarea continutului in functie de cuvintele cheie alese

Cuvinte cheie vs. Fraze cheie

 

Inca de la inceput trebuie sa stabilim daca SEO va fi realizat pe baza unor cuvinte cheie sau a unor fraze cheie. Diferenta dintre cele doua se gaseste in numarul de cautari, concurenta si rata de conversie. Daca pentru un cuvant cheie concurenta este mare, cautarile sunt mai mari si ratele de conversie sunt mai mici (in functie de rezultatele obtinute in urma optimizarii, care va fi de durata), pentru frazele cheie (long-tail) cautarile sunt mai mici, concurenta este si ea mai mica, insa ratele de conversie sunt mai mari.

Analiza cuvintelor/frazelor cheie

 

Probabil cea mai importanta partea a bazei optimizarii pentru motoarele de cautare este analiza cuvintelor cheie. Cuvintele/frazele cheie trebuie alese in urma unei minutioase analize, folosind diferite tool-uri. Ele trebuie sa indeplineasca toate punctele pe care vrei sa le atingi in urma campaniei de promovare, sa iti ofere rate de conversie mari, trafic crescut pe website in urma cautarilor organice si cel mai important, clienti.